martes, 2 de octubre de 2012

Café i xocolata

Amb la bebechuza no faig tants pastissos com m'agradaria (cosa que ja va beper acabar de perdre els kilos que encara em sobren!) però tot i així intento poder fer-ne un cop a la setmana.
Aquest cop va ser un pastís de café i xocolata.

Moka fudge cake (good food, 101 cakes &bakes)

Ingredients
300 gr farina
2 cullaradetes levadura royal
1 cullaradeta extracte de vainilla
3 ous
125 ml llet
4 cullarades cafe en pols instantani
85 gr mantega
280 g sucre
85 gr xocolata negre desfet
1 iogurt grec

Precalentar el forn a 180º
Barrejar la farina i la llevadura. Batre els ous i afegir la vainilla. Escalfar  la meitat de la llet fins el punt d'ebullució i afegir-hi el café. Remenar i afegir la resta de la llet. deixar refredar.
Batre la mantega amb el sucre. Afegir els ous i la xocolata poc a poc. Afegir els ingredients sec, la llet i el iogurt.

Ja ho podem posar al motllo i al forn durant uns 45 minuts

I llest per menjar!!!!!

Jo em vaig equivocar i vaig comprar el iogurt ensucrat... vaig posar només 200 gr de sucre. Pel meu gust li faltava una micona més de sucre, però al Joan li va encantar!

No hay comentarios:

Publicar un comentario