lunes, 27 de mayo de 2013

Biblioteca per bebes

L'altre dia vaig estar mirant el blog de Cosas molonas, i ensenyaven varies idees per fer una biblioteca infantil.
A mi m'encanta llegir, m'hi passaria el dia, amb un llibre a les mans em passen les hores volant.
A la bebechuza li encantava seure al costat de l'estanteria i treure els llibres. No trencava res, només els treia i intentava tornar a posar-los a lloc, sense gaire fortuna la veritat.
LLavors vaig tenir una idea, posar els seus llibres de manera que els pogués veure i agafar quan ella volgués.
Te els seus llibres preferits, que agafa i et porta per que li llegeixis una vegada i una altre.
També estic acabant de preparar unes catifes de ganxet XL per poder seure a explicar contes. De moment en tinc una d'acabada!

 
De moment ho tenim al menjador, suposo que d'aquí un temps ho passarem a la seva habitació. O potser no, els seus llibres també poden compartir lloc amb els nostres, oi?

No hay comentarios:

Publicar un comentario