sábado, 29 de junio de 2013

Acompanya'm

La bebechuza ja fa uns mesos que camina. Fins ara anava amunt i avall, sense tenir molt clar que feia o on anava. De tant en tant es quedava quieta i mirava al voltant, a mi em recordava un gatet. Quan li agafen els cinc minuts i sembla que s'hagi tornat boig i passa corrents per tots els mobles i de cop... S'atura! I mira sense saber on estar ni que fa. Doncs en lloc d'un gat poseu un bebè que camina encara de costat i ja ho teniu!
Des de fa uns dies te molt clar on vol anar i que vol fer, i vol que l'acompanyis, que vagis amb ella a descobrir i jugar.
El seu lloc preferit és el piano. T'agafa la mà i t'acosta et mira per que obris la tapa i per que l'asseguis al tamboret. Un cop fet això ja puc disfrutar d'un concert només per a mi. Tinc clar que una petita Mozart viu dins ella, llàstima que encara no hagi volgut sortir i de moment només aporrei les tecles!
El seu  segon lloc és el balcó. T'agafa de la ma, et porta al balcó i et fa seure a una minirepisa, i toca jugar a senyores que xerren. Seiem juntetes i em parla, amb el seu idioma, vull creure que m'explica el que ha fet amb el papachuzo quan jo no hi sóc, i els seus somnis de la nit. M'agraden aquests moments, ella i jo, soletes, compartint una estona genial!
També t'agafa la ma i et porta a la porta del carrer quan vol sortir,  a l'habitació de jugar o al llit.
M'agrada acompanyar-la i veure que amb lo petitona que és, es fa entendre un munt! No em vull imaginar quan xerri! No hi haurà manera de portar-li la contraria!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario