miércoles, 5 de junio de 2013

Rainbow cake i uns bombons

Pel cumpleanys de la nena vaig preparar un rainbow cake, pot semblar una feinada, però us prometo que és molt mmés fàcil del que sembla!
La veritat és que les fotos que vam fer no li fan justícia... era molt més maco en la vida real!!!

El primer que hem de fer es triar una recepta de pastis de vainilla que ens agradi.
Molt important, pesar el recipient on farem la massa, ja que un cop feta l'haurem de pesar per poder fer 6 particions del mateix pes! (aproximadament la massa total ha de pesar 1.250kg)
Jo vaig comprar motllos d'alumini, d'aquesta manera no has d'esperar a que es refredi una de les capes per poder continuar posant pastis al forn. El motllo que jo vaig utilitzar va ser de 23 cm i m'hi caben 2 al forn.

Quan hem pesat la massa i l'hem separat en 6 recipients, toca el divertit!! Tenyir la massa. Per aquest pastís he utilitzat colorant en gel de la marca Wilton, va molt be, per que amb molt poquet tens uns color molt intensos!!

Ja tenim la massa tenyida, ara toca posar-ho al forn, com la massa és tan fineta amb uns 15 minuts és suficient, com sempre escuradents per veure que surt net.

Per decorar vaig fer un frosting de formatge. 2 paquets de filadelfia i un de mascarpone, sucre glaç al gust (aproximadament una tassa) i ja podem començar a pintar!!


No fa gaire vaig recordar un post de l'Anita on ens ensenyava a fer uns bombons la mar de xulos. aquí.
Vaig pensar que era una altre idea a tenir en compte i li vaig dir al meu cunyat que ja tenia feina.
Aquí està el resultat:

En vam fer de dos tipus, uns de mantega de cacahuet i els altres de nubols, tots dos van triunfar!!!
I fins aquí els dolços de la festa.
Espero que pogueu disfrutar de les receptes!

No hay comentarios:

Publicar un comentario