domingo, 14 de julio de 2013

Pantalons curts

Fa uns dies vaig veure que a Mi rincón de mariposas havien penjat un cose conmigo d'uns pantalons curts.  aqui. Podies trier si fer uns patalonets per tu o uns per nen petit. La talla de nen petit era de 4 anys, però a la  bebechuza li queden de por!
Per fer-los he utilitzat una tela de patchwork fuxia amb floretes i la veritat és que són molt estiuencs!
M'ha agradat molt fer aquests pantalons i possiblement m'en faci uns per mi! Que de moment tot el que he fet ha sigut per ella.

Aqui unes fotos de la model!


Que us semblen? jo trobo que li queden molt i molt be!!!

4 comentarios:

  1. fantàstics!!! m'encanta aquesta tela, i li queden súper bé!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, m'ha agradat molt fer-los!

    ResponderEliminar
  3. I tant que li queden bé! I segur que els podràs aprofitar quan no porti bolquer. Jo els he fet a la meva nena de 22 mesos i crec que l'estiu vinent també els podrà aprofitar. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. Gràcies, jo també crec ques ense bolquers els podrem aprofitar!

    ResponderEliminar